Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բթով իշ­խա­նու­թ­յան ե­կա­ծը բթով էլ կգ­նա

Բթով իշ­խա­նու­թ­յան ե­կա­ծը բթով էլ կգ­նա
24.09.2019 | 00:15
Դիտվել է՝ 17988

Մեկնաբանություններ